1. Contact

Je kunt contact met ons opnemen door een contactformulier in te vullen of door ons te bellen. Ons Klant Contact Center neemt daarna telefonisch contact met je op om kort te inventariseren wat jouw wensen en de mogelijkheden zijn. Vervolgens kan er, indien gewenst, een adviesgesprek ingepland worden.

2. Gratis & vrijblijvend adviesgesprek

Het adviesgesprek vindt plaats bij jou thuis en kan zowel in de ochtend, middag als avond gepland worden. De adviseur komt bij je langs om je wensen te bespreken en te kijken naar de mogelijkheden.

3. Persoonlijke aanbieding

Na afloop van het gesprek met de adviseur ontvang je een aanbieding op maat, waarbij volledig rekening wordt gehouden met jouw wensen.

4. Bouwtechnische meting

De technisch bouwkundige komt bij je langs voor het inmeten. Nu worden details als draairichting, soort raam, kleur en afwerking met je besproken en vastgelegd. Ook de montagedatum wordt met je afgesproken. Alles wordt uitgetekend op papier zodat er geen onduidelijkheden zijn. Als alles naar jouw wens en akkoord is, onderteken je het inmeetformulier.

5. Het kozijnen wordt bezorgd

Het kozijn wordt voor de montage bij jou bezorgd, zodat het klaar staat. Dit is overigens door de glasleverancier verzekerd, dus je loopt geen enkel risico. Binnen drie weken na de laatste montagedag wordt de glasbok weer opgehaald. In sommige gevallen wordt het kozijnen niet vooraf bezorgd; in dat geval nemen de monteurs zelf het glas mee.

6. Montage

Een van onze montageteams komt op de afgesproken datum jouw nieuwe kozijnen monteren. Alles wordt natuurlijk netjes afgewerkt.

7. Eindaflevering

Een van onze montageteams komt op de afgesproken datum jouw nieuwe kozijnen monteren. Alles wordt natuurlijk netjes afgewerkt.

8. Factuur

Alles is geplaatst en, zoals je weet, heb je bij ons geen aanbetaling gedaan en betaal je pas na plaatsing. Je ontvangt de factuur thuis en betaalt het afgesproken bedrag aan ons. Natuurlijk is de factuur gespecificeerd zodat je de juiste gegevens hebt om de subsidie aan te kunnen vragen.

9. Nazorg

Wij nemen nog een keer contact met je op om te vragen of alles naar wens is verlopen.